Onze opdrachtgever is dé specialist in sanitair, verwarming, installatie, lucht & ventilatie en elektra. Hier werken ze met meer dan 750 collega's elke dag hard voor. Ze zijn onderdeel van een groep, die marktleider is in Europa. De opdrachtgever is in een nieuwe fase waarbij ze voortbouwen op de successen uit hun verleden, nieuwe kansen pakken én investeren in hun toekomst. Bouw jij mee? Dit is je kans.
Wie zoeken wij?
Waar bouw je aan mee?
Ze groeien, professionaliseren en digitaliseren op alle vlakken. Richting installateurs, met hun eigen product-merk en een steeds betere service richting consumenten. Hun digitale transitie is een belangrijk onderdeel van de totale verandering en tot in het management verankerd en actief gesteund. De organisatie zijn ze aan het opbouwen rond ondernemende teams die met een Best-of-Breed/Composable architectuur zelf een apps en tools kunnen kiezen om hun doelen te behalen.
De afdeling Customer Experience (CX) bestaat onder andere uit de teams Marketing, Product Data en eCommerce die voorlopers zijn in de digitale transitie. Als Scrum Master ga je vanuit de afdeling CX aan de slag voor de business met applicaties als de webshop, contract app, offerte app en Order Management applicatie. Afhankelijk waar jouw affiniteit ligt en waar behoefte aan is vanuit de organisatie. Ben jij Scrum Master en toe aan een volgende stap waar je écht impact kan maken? Lees vooral door. Wat ga je doen?
Je bent gewend te werken in een Agile/Scrum-omgeving als Scrum master en weet ook wanneer je slim afwijkt van de methoden als dat handiger is.
Je hebt een visie op Agile werken, en kan deze verder implementeren in hun organisatie, natuurlijk samen met je andere Customer Experience collega’s.
Je spreekt de taal van Designers en Developers en weet lekker met hen te schakelen.
Je hebt ook oog voor de business en de minder digitale mensen, je kan wanneer nodig samen met de Product Owner de verbinding leggen.
Je wil de juiste sfeer en workflow creëren voor je collega’s en bent in staat om dit tot de puntjes te realiseren. Van een mooi, georganiseerd Scrum-board in Jira tot een efficiënte stand-up én natuurlijk een major release vieren met een team uitje.
Je bent een echte teamplayer die mensen kan motiveren, maar ook durft te challengen.
Je bent proactief en zelfstandig, door ervaring weet jij wat er moet gebeuren en is geen uitdaging te gek.
Wat vragen we aan jou?
3+ jaar ervaring als Scrum Master voor online applicaties, dat kan aan bureau- of klantzijde zijn. Veel van hun mensen komen van bureau-kant.
Positive, actieve vibe. Yes is your favourite word! Jouw enthousiasme is aanstekelijk.
Pro actief, zelfstarter, communicatief en oplossingsgericht (standaard vraag, maar geen standaard eigenschap).
Je houdt van een team dat soepeltjes samenwerkt en de way of working continu optimaliseert. Je haalt overal inspiratie vandaan om een nóg efficiëntere werkplek te maken voor jou en je collega’s.
You loooove je collega’s, en met jouw positieve power is het voor iedereen een feestje om weer naar kantoor te gaan.
Bent net zo gedreven als de rest en durft te ondernemen.
Wat hebben zij te bieden?
Marktconform salaris. Een jaarcontract met aansluitend een vast contract als jullie allebei blij zijn met de samenwerking.
Veel ruimte voor initiatief, groei, vrijheid en verantwoordelijkheid.
Flexibele werktijden en werkplekken. Werk thuis en bijvoorbeeld op een van hun lokale vestigingen door het land.
Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels, hun User Stories zijn voornamelijk in het Engels ivm buitenlandse collega’s.
Groeiende en gezellige afdeling Customer Experience.
Macbook, iPhone, en grote monitors als je dat prettig vindt werken.
Aanstelling voor 32-40 uur.
Bij fulltime dienstverband ook ADV-dagen, totaal 37 vakantiedagen.
Ze zijn financieel gezond: handig om te weten in onzekere tijden.
Locatie
Hoofdlocaties: hun kantoor hub nabij Utrecht Centraal Station (vanaf Q3 2022) of hun hoofdkantoor in Zaltbommel, op loopafstand van het NS Station, centraal gelegen: binnen 30 minuten met de auto vanuit Utrecht en Den Bosch.
Contactpersoon
Bel Monique voor meer informatie 06-43020410
Of mail direct je CV naar monique@postenkornet.nl
Comments